Friday, November 9

Deus Ex

Kanske en trött upprepning av de föregående talarna, men vilken rackarns helg det blev! Nu tillbringade förvisso jag min lördag i Hässleholm och gjorde min grej på Kings Head, men söndagen ägnades åt Sveriges kanske grymmaste söndagsfest. Pratade en del med Nille, Göteborgs Nation dj-legendar som kan det mesta om typ alla låtar. Han lirar inte fullt så ofta som tidigare, men det kanske vägs upp av det sinnessjuka dansgolvet han styrde över i söndags. Stora salen är grymt svår att fylla, men jäklar vilket röj det blev. Idol-danny sjöng också. Who-ho.

Ikväll spelade John på ÖG, och jag hade inget bättre för mig, så jag följde med och assisterade och tog en mix eller två. Heater, Maskinen med Alla som inte dansar, Justice vs Simian med We are your friends, (Då lämnade John, uppenbarligen inte hans favorit...) och Daft Punks Alive 2007 var mina höjdpunkter. John brassade på en massa grymma Klaasremixer, tillsammans med det gamla gardet med Yves och Guetta. Folk önskade överlag riktigt bra grejer, även om vi förgäves letade efter önskningarna Familjen och Mr Brightside.
Lappen ovan sträcktes fram av en tafatt tjej förra gången jag spelade på ÖG. Inte riktigt det vi lirar där om man säger så.
/Robban

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vilken jävla skitönskningslapp! Den saknar ju helt klart den bästa låten!

Who let the dogs out - Baha Men

9:53 am  
Blogger Recordspin said...

Hahaha. Faktiskt en låt med en ruskigt bra hook. Dock är resten av låten...kata...

1:52 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se