Tuesday, November 6

Bal, ballare, GA

Godkväll!

Helgen har varit galen. Hela förra veckan var fantastisk. Jag menar inte att det berodde på mig, snarare hade jag bara en otrolig tur.

Onsdag:

Jag kom hem vid åtta efter att ha tillbringat ett par dagar med mina kära föräldrar i Stockholm. Måste erkänna att jag var måttligt laddad för att spela på Wermlands, som inte direkt rosat marknaden under hösten. När jag kommer dit är det ett jäkla liv. LUPEF har sittning. Amerikahatare som jag är har jag såklart helt missat att det är Halloween. Många sköna utklädnader, men framförallt 110 personer som är en perfekt "grundplåt" till ett bra Wermlands. Och bra blev det! Fullt första gången sen premiären. Wermlands, because you're worth it!

Torsdag:

GA-Kålles. 300 personer på en magisk orientsittning. 600 personer till sen. Robban med mig på scen. Årets kväll. Klaas var med oss.

Fredag:

En aning trött i ögat på Hallands. Men det blev en kanonkulkväll den med. Fullt igen. Mer glädje än skicklighet från min sida, men jag hoppas folk hade lika kul som jag.

Sen blev det balhelg. Rekommenderar Göteborgs Nations hemsida för många fina bilder, men så här såg jag och min kära uppsatskompis ut i alla fall:


På söndagen var det bara fullt ös från väckning till däckning. Och det mest underbara var att hela recordspin var på plats, och att ingen av oss jobbade!

Are we a little bit off topic now? Mja, det jag ville komma till var att det var oerhört skönt att för två dagar få stå på andra sidan spelarna. Och inte ens klaga på djn. Börjar jag mogna månne? Den som lever får se.

Sov gott!
/John

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se