Thursday, November 1

Habitual linestepper

Jamen så bra. Jag vet att ni längtat länge, men se, nu produceras inlägg på löpande band! Mitt inlägg kräver dock att ni läst Hannes tidigare. Så scrolla ner om ni inte redan gjort det (jag vet inte hur vana bloggläsare ni är, men kutym är att man börjar nerifrån och upp). Ett par tillägg är nämligen på sin plats. 1. Efter 5 min i köket slant Mitch med kniven, och blodvite uppstod. Inget allvarligt dock. Och så var vi bara tre. Om snittarna, vars existens och frånfälle John så poetiskt beskrev "Jamenvadfan, ställ fram gratis snittar till 300 pers, så kan du ju själv räkna ut hur många som blir kvar..." var en succé beroende på dess smaker eller inte, låter vi vara osagt.

2. Början av kvällen var riktigt bra, det var bra med folk på dansgovlvet redan från start, även om det kastades lite vilsna blickar mot djbåset, som för att visuellt undra "men när kommer rnbn då?". När folk väl började fatta vad som gällde, ställde sig killarna och vispade, tillsammans med våra underbara gogo-dansare Marina och Anna.

3. Jag gjorde en eller två mixar innan kvart över ett. Jag var kaes. Således var det B2B med Dalhberg och Wang innan dess.

4. Play it loud var INTE med Stirra ner acapellan. Det var Alla vill till himmelen. Viss skillnad.

5. Här är sista 20 min av setet, med bl.a. Hannes kanonacapella. Låtarna i övrigt är:
Red Hot - Otherside
Steve Angello - Teasing Mr Charlie (Recordspin groupies liveremix)
Far too loud - Play it loud
Rozalla - Everybodys free
Daft Punk - One more time
Ferry Corsten - Junk
Sean Kingston - Beatiful girls
Timbaland - The way I are
Coldplay - Talk
Snow Patrol - Open your eyes
BB - Drowning

Jag var en smula salongsberusad av all glädje mot slutet, så det kan hända att det slants och slarvades. Men skit i det, jag hade brutalt roligt, och önskar bara att varje spelning kunde vara likadan.
/Robban

2 Comments:

Blogger Unknown said...

timbaland som timbaland ;)

7:26 am  
Blogger Unknown said...

och hahaha, vilken brutal bild. sicka proportioner. var hittade du den?

7:28 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se