Friday, March 28

Waiting for a star to call...

Vänner!

Jag borde verkligen inte skriva just nu. Är på tok för trött, och ska upp och tentaplugga tidigt imorgon. "Berget" väcker mig, känns tryggt. Ett tecken på min trötthet är att när jag skulle skriva in sidan blev det http://www.blogger-cp,.se/.

Hur gick då detta till? Pröva själva att skriva www.blogger.com och halvvägs flytta högerhanden ett steg för långt. Då blir det så. .se lade firefox till själv. Nåväl...

Östgöta Nation ikväll. Kändes som att det kunde bli lite folk. Det blev det inte. Dock märkligt folk. Det var nog ingen skönhetstävling där ikväll, om man säger så. Med ett undantag...

Kvällens bästa:

Kat Deluna - Run the show
Eddie Thoneick ft Bonse – Together As One (Klaas club mix) (Plats 17 på Hannes lista, tack för waven!)
Uniting Nations - Do It Yourself (Fonzerelli commercial remix)

Nu är det sängen som gäller, bums.


Men som sagt, I'm waiting for a star to call...

/John

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag kommer kallt anta att det var jag som var undantaget?

1:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

R.I.P Recordspin blogg
8 Maj 2006 - 29 Mars 2008

-=:Veni, bloggi, spinni:=-
"De kom, de blogga, de spelade..."

11:04 am  
Anonymous Anonymous said...

Hallååååååå, var har ni tagit vägen????

6:19 pm  
Blogger Elina Jonsson said...

ja men faktiskt - har ni lagt ner bloggandet helt..?

3:55 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se