Thursday, April 12

Uncut

Tjenixen!

Nyss hemnkomna från varsin spelning, via ett stopp på den nattöppna macken och lite glass sitter vi nu här och varvar ner. Som så många gånger förr handlar snacket mest om våra spelningar, pros and cons, roliga gäster, kul låtar som spelades samt allmänt skvaller. Vi tänkte dela med oss lite grann av våra samtal, med varandra, om varandra, om andra samt andra andra. Enjoy!

OBS! Personerna på bilden har inget att göra med inlägget i bloggen.

Ang. No Doubt och Gwen Stefani
John: Cool är ok, resten skit.
Robban: Nä, de har gjort en svinsnygg låt också, minns fan inte vad den heter bara
John: Måste varit en b-sida.

-Har du inte fått det utskicket" säger hon. Jag var såååå nära att kontra med "har inte du fått de senaste 15 utskicken av anti wrinkle cream???

John: Det drar ju i mer än en minut.
Robban: Ja, loopen blev inte helt jämn

-Betalning oklar, kollar upp det för tillfället.
-Yrka på XXXX kr
-Det är studenter som har det.
-ok, 300 000 då
-gött, Ska meddela ditt pris.
-Tror du att man kan få så mkt som en miljard?
-Svårt, 800 miljoner är ngt slags tak tror jag.

2006-11-23 - Har du fått ned nya Timbaland, Give it to me?

John: Sun is shining är faktiskt en jäkla fin låt.
Robban: ja, ganska
John: Du kör den aldrig?
Robban: Nä

-Det var ju helt klart en av de mest välbetalda jobben, i förhållande till fyllenivån du haft...Shit!

-Usch, det jävla sämsta jag hört på en nation. Warren G kl 01 var väl ändå ****saften på räkmackan.
-Nja, jag har hört både XXXX och XXXX göra sämre, samt XXXX...
-Ja, det var riktigt sjukt jävla dåligt...

-Darin är också utsålt!

Konto XXXXXXXXX SEB Tack för att du köper min skiva sen skit samma hur du betalar. Glad att du gillar den och att du hör till dom ärliga typer. M.v.h. Rap-artist XXX

-Jag spelade rätt fin musik. Spread love, moto blanco, turn up the music, blaze osv. För ett tomt golv, XXXX + moms en onsdag. Otroligt märkligt jobb.

-Grym beatmix i tonart, tell no one bout tonight till h-o-c-k-e-y- hockey

Avd. kommentar.
"Du är verkligen duktig på det du gör, och du är en mycket vacker man"

Robban: Du, ska du använda din mp3-inspelare ikväll?
John: ja. Du kan ju hyra den kanske... lol
Robban: Du kan få 2 stört bra låtar
John: Och det får jag inte annars?
Robban: Nä. Du har ju inte gett mig ngt bra ;)
John: Du fick prince och holly valancemashen!

Avd. två ostdjs diskuterar.
John: Ska du spela ngt hårt, så tror jag som fan på Bodyrox - Yeah yeah
Robban: Nja, vette tusan.

-Har du lust att skicka Washing up? jag har supit bort den.

-Undrar vilket företag de kom ifrån. Var mkt städade. Men dansade på bra. När jag slutade kom en applåd och sen gick de lugnt och stilla till bussen som tog dem hem.

John: Gjorde en totalinventering av ljus och ljud.
Robban: Ja, vad kom du fram till?
John: Tre lampor trasiga, en högtalare blåst, rök paj. Delningsfiltret snedställt. Det finns bara ett ord, kata.

-En tjej sa bara fan vad snygg du är! Jag frågade vad hon ville önska för låt. "Ingen, tänkte bara säga det"

-Precis när den bygger som värst, la jag in put your hands, och verkligen alla i hela lokalen vevade upp händerna, full patte med strobben, och jag fläskar upp mina händer med.....Vilket jävla moment!!!

John: AXER - 123 Vad är det?
Robban: Extremt dålig

-XXX gjorde en hel del tveksamma grejer idag, 2 ggr sänkte han tempot på låtar han pitchat upp en 7 %, ner till orig igen, lät piss. Sen en del slarvgrejer, och säkert en 3-4 mixar där han mixade in på halvtakterna. Osnyggt.

-Vilken syn! Och tänk rubrikerna! "två unga djs dränkte sig i risotto inför publik!"

1 Comments:

Blogger Peter said...

"Har du lust att skicka Washing up? jag har supit bort den."

Haha, sjukt tveksamma kommentarer i övrigt. Riktigt kul fyllesnack!

10:03 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se