Sunday, February 18

Kort vecka, lång helg

Hello friends and lovers!

Söndagkväll betyder att arbetsveckan är slut. För mig i alla fall. För de flesta ska den ju precis börja. Vad syftar jag då på i rubriken? Jo att det varit en lång arbetsvecka. Fyra kvällar i dansens tecken.

I onsdags Wermlands, i torsdags ÖGs, i fredags Altona och slutligen lördagkvällen på Harrys i Helsingborg.

Kommande vecka är schemat som följer:

21/2 - Tailfeather, Wemlands nation, Lund
22/2 - eee-pytten, Stora salen AF-borgen, Lund
23/2 - Kings Head, Hässleholm
24/2 - Sunset, Östgöta nation, Lund

Titta gärna förbi och shaka lite!

Min kamera blev, efter lite omild behandling på nyårsafton, aningen ledsen. Desto mer ledsen blev jag när det från Elgigantens verkstad meddelades att garantin inte täckte den här typen av skador. De hänvisade till kraftig yttre åverkan. Vad kan de ha fått det ifrån? Tack och lov blev jag pålurad en extraförsäkring av den hungrige säljaren, så jag slipper betala något ändå. Hur som helst, hela denna historia förklarar mina visuellt magra inlägg på senaste tiden. Förhoppningsvis är kameran klar den här veckan, så jag satsar på att komma med lite bilder snart.

Ikväll tar jag det lugnt och lyssnar på den här skivan. Efter fyra dagar med dansmusik tar jag ned tempot lite.

Hare gött!

John

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se