Sunday, November 19

The sweet is never as sweet without the sour

Söndag idag, och en ovanligt seg sådan dessutom. Igår var det Sunset på Östgöta nation, där jag även spelade förra lördagen. Efter bl. a. den här debatten gjorde jag mitt bästa för att spela annorlunda låtar, men allvarligt talat, varför ska man ge sig på andrahandssorteringen när Scarlett Johansson står och ser sugen ut? Innan spelningen hade John hetsat mig att ta lite bilder,
men eftersom jag
är en usel fotograf,
samt äger en värdelös
kamera och till råga
på allt sällan kommer
ihåg att fota, så blir resultatet oftast såhär:

Men tre ok bilder blev det, en kanadensisk utbytesstudent, två sprudlande bartenders, samt en seriemördar-dj.

Annars var kvällens iakttagelser minst tre bara mansöverkroppar, otaliga hångel, ett karnevalståg och en kille i frack. Jag tolkar det som bra.
Dagens låt måste nästan bli Pakito - You wanna rock. Skamlöst underhållande albumspår, och tivolieurodisco ut i fingerspetsarna. Men lik förbannat fruktansvärt vispvänlig.
Ses i vimlet!
Robban

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se