Thursday, November 2

Kollage

Vänner!

Har varit lite svag med uppdateringarna på sistone. Många har efterfrågat fler bilder på våg blogg, så här kommer ett litet urval. En bild per kväll, nu kör vi!

12/10 - Penthouse Prime, Lunds Nation

Kvällen var ganska seg. Inte alls så mycket folk som jag hade hoppats på. Dock blev den här tjejen räddningen. Hur trevlig som helst, och med bra önskemål. Tolvan på den här var bara till dig. Om du läser detta, kom gärna förib någon mer gång när jag spelar... ;)

13/10 - Kings Head, Hässleholm

Fredagar på Kings Head är det tjugoårsgräns. Rätt unga människor överlag alltså. En konstig grej är att tjejerna nästan alltid klär sig bättre än killarna. För att få ett bevis, klicka upp den här bilden till fullsize... Bäst tryck var det nog till den här gamla dängan.

14/10 - Kings Head, Hässleholm

Rendevouz i Hässleholm. Nu 23 i dörren. Från den här kvällen serverar jag er mellanskånes trevligaste bartenders. Say cheeeeeeze boys!


18/10 - Bröllop, Hotell Lundia

Kameran låg hemma den här kvällen. Bröllop med mestadels house. Oväntat kan tyckas. Men att se åtrån i brudgummens ögon till textraden "I want you so bad" i den här underbara framkallade gåshud hos mig i alla fall...

19/10 - Kålles, Basilika, Lund

En bild säger mer än 1000 ord...





21/10 - Harrys, Helsingborg

Nicke här till vänster är ny bartender på Harrys. I samma sekund som jag skrev detta slog det mig att jag faktiskt inte vet om han är ny. Jag har i alla fall inte jobbat med honom förut. Saknaden av Jonas är otroligt stor, men Nicke är också en kille som får upp mitt humör. What a boy! Jag gillar Hush boy fantastiskt mycket, Robbans bootleg på Baby Boy är grym, texten till Hey boy har jag försökt lära mig, men Nickes favorit den här kvällen var helt klart the real Boy...

26/10 - Penthouse Prime, Lunds Nation

Svårt att välja bild, men jag måste få ge den här tjejen lite utrymme. Så j*vla kul att spela bra rnb när folk verkligen kan dansa. Sällan har det dansats så snyggt till den här, den här och den här...


Nu måste jag sova. I huvudet har jag den här...
/John

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se