Thursday, January 31

Att tävla i musik

Verkar som att Robban har lagt ribban ett snäpp högre i år med både youtube-klipp och djuplodande analyser... Helt rätt! Med risk för att bekräfta alla misstankar om att jag bara är en härmapa, så tycker jag vi låter Rob slutföra sin lista innan jag och John sätter igång. Blir så splittrat annars...

2 frågor till läsarna sålänge:

Nån som vågar tippa på vilken artist / producent som får högst total-poäng?

Är detta nån sorts dansgolvens motsvarighet till melodifestivalen?

/Hannes

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Robbans smak är så annorlunda mot Johns. Din har jag inte riktigt pejl på ännu. Vet att du har en fablesse för lite mer melodisk/svängig house... Men det är allt!

Väntar med spänning på Recordspin Vol.1 The Sambuca Sessions

CD01 - DJ Rung/Djoonas
CD02 - DJ Hanes(?)
CD03 - DJ Steve Jones/Bamswe

1:35 pm  
Anonymous Anonymous said...

Jag anar en viss hög totalnotering åt Lifelife...Men det är bara en gissning...

The Sambuca Sessions är nog inte så långt bort som det kan tyckas, jag kommer iaf att bjuda på en mix innehållandes alla spår från min lista, hur fasiken det nu ska gå...

/Robban

2:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

Lifelike såklart...

2:02 pm  
Blogger Unknown said...

JAAAAAA. Klockrent namn på en mix-compilation... Du e beeest!

Själv tror jag faktiskt att Klaas kniper åt sig en hel del placeringar... Bara michael mind-remixen kommer nog finnas med på allas listor... På johns, ganska lågt; rob, mittemellan samt hannes, ganska högt...

Och en sak till, från o med nu är DJ Hanes ett officiellt namn (fram till att klädföretaget med samma namn knackar på dörren...)

10:47 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se