Friday, January 18

I väntan på något gott

Hej vänner!

Vi vet att radioskuggan nu varit lång. Det finns flera orsaker till detta. Robban är i Sälen och spelar hela veckan. Jag håller på med min top 25-lista över 2007 års bästa låtar. Så snart kommer mer inlägg här. Tills vidare vill jag bjuda på det oerhört humoristiska tillropet jag möttes av när sista låten var spelad på ÖGs igår:

"Alla som inte spelar är våldtäktsmän"

Humor! Tack som fan förresten till er som körde järnet till både Creeps - Freaks (Thomas Gold) och Tocadisco på Junkie XL:s More. Det är såna tillfällen som gör att jag får en tro på framtiden.

/John

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ÄNTLIGEN

3:20 am  
Anonymous Anonymous said...

Alla som inte bloggar är våldtäktsmän... :)

11:48 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se