Saturday, August 25

Gigi

God morgon.

Ganska nyss hemkommen från Harrys i Malmö. Ni som bor här nere i vår södra landsände känner nog till att det har varit malmöfestival. Ikväll spelade Melody Club och Arken på stora scenen. De senare missade jag, eftersom jag börjat spela då, men såg ett par låtar med MC. Lika miserabelt som senast jag hörde dem. (Popaganda 2000 kanske??) Synd. Tur att man kan göra bra studioplattor utan att kunna spela instrument. Jag utgår att Arken var lika vassa som vanligt.

Anyhow, festival betyder lite märkliga människor. Men de var många i alla fall! Över 600 pers och ett duktigt all time high för Harrys avseende fredagar. Riktigt kul!

Kvällens kommentar:

Tjej: Varför spelade du inte sista versen på Gigi D'Agostino?
Jag: Jag spelade ju två och en halv minut, tyckte det räckte.
Tjejen: Det var väldigt dumt, han har så sexig röst.

Ja vad ska man svara på det??

Sleep tight!
/John

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se