Saturday, August 11

Wisdomsord av Wangen

Angående våra kära blå.

John: Berättade jag förresten om polisen på ********?
Robban: Nope
John: När jag hade varit på mitt rum medans bandet spelade så skulle jag in igen, via vipingången. Snubben framför visade polisleg och sa att han var i tjänst.
Robban: eh ok
John: Problemet var att han var DYNG. lol
John: Vakten frågade två ggr "är du säker på att du är i tjänst?". Han svarade ja.
John: Vakten vägrade släppa in honom. Till slut lommade han iväg.¨

Angående en av sommarens mest hypade låtar, Samim - Heater.

John: Asså, hade jag gjort den här låten hade ALLA bara garvat.
Robban: Gjort?
John: Om jag hade producerat den.
Robban: tror alla garvar nu iaf, den är ju kul
John: Seriöst, detta är det sämsta skit jag hört i år.
John: Men annorlunda, helt klart. :)
John: Bara ruggigt dåligt.
Robban: Du vänjer dig
John: Aldrig
John: Finns tre saker jag verkligen hatar. R.E.M, Lasse Berghagen och dragspel.
Robban: Hahaha
Robban: Dragspelet är ju bara med som ploj
John: Grundtrummorna är det dock lite gung i. Potentialen fanns.
John: Det är ju helt klart gjort som ett skämt.
John: Det tråkiga är verkligen att detta är det yttersta exemplet på att melodins tid är förbi. Tondöva kan nuförtiden göra hits. Vad hände med alla bra LÅTAR?
John: Fan, ingen som skrivit en vass låt sen champagne supernova 1996.
John: I juridisk mening går det inte att upphovsrättsskydda detta. Det uppnår inte så kallad verkshöjd.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se