Thursday, November 29

Hello Muppets!

Så det var alltså jag, John och Sebastian Ingrosso som skulle spela på ÖG. Ingrosso började lira, och jag minns att jag var så sjukt laddad inför spelningen, och att verkligen få visa upp vad jag kunde. Av mitt set minns jag inte så mycket mer än att herr Ingrosso var totalt ointresserad. Efter spelningen skulle vi gå till hans trailer för att snacka lite. Döm om min förvåning när han istället för att snacka feta houselåtar börjar hala fram ett par ryggbiffar. Lite prinskorvar. Riktigt fläskiga revbensspjäll som marinerats med konjak och äpplen. Helt plötsligt är vi uppe i någon udda slags version av License to Grill, där Ingrosso tagit över den jobbige programledarens roll, och istället vevar upp köttbit efter köttbit på grillen. Det var inte direkt såhär jag trodde att mitt första möte med stjärndjn skulle sluta. Mina nattliga desillusioner kan bero på att jag lyssnat på Buy Now med Body Crash lite för många gånger på en och samma dag. Ska nog även sluta kolla på Per precis innan läggdags, och framförallt sluta tro på envisa rykten som säger att Ingrosso är bättre på att äta och dricka än att spela skivor. Dröm eller inte. Body Crash är stört bra.

/Robban

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är kanske fel att credda varandra internt i bloggen, men detta var ditt livs bästa inlägg enligt min mening. Lagom långt, kärna hela vägen, och sjukt roligt. =)

4:23 am  
Anonymous Anonymous said...

License to Grill är kanske världens, om inte universums bästa program. Gillar bäst alla sköna fläskiga zoomningar och svepande kameravinklar över all grillmat :)

Sen kommer frågan? Hade Ingrosso en trailer? En husvagn alltså?

9:30 am  
Blogger Recordspin said...

Tack :)

License to grill kanske har inbjudande mat att se på, men programledaren...brrr...Och ja, han hade en egen husvagn. Men han grillade utanför. Mycket slickande på flottiga fingrar....

/Robban

11:22 am  
Blogger Unknown said...

Body crash e inte stört bra :)

7:44 pm  
Anonymous Anonymous said...

Herregud, han hade alltså en trailer... och han grillade utanför. Stark svennebanan-varning. Saknas bara att han har foppa-tofflor och adidas-wct-overall!

9:52 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se