Thursday, September 27

DUBBELCHOCK!!!

Tillbaka i Lund efter en fantastiskt bra uppstyrd fest hemma hos Dahlbergs i Växjö, hinner jag knappt komma innanför portarna innan det är dags att börja spatsera mot W och kvällens spelning. Blir serverad en mozarellalasagne, men orkar bara hälften. Sen händer baske mig ingenting. Inte förrän runt midnatt börjar något som kan kallas dansgolv anta skepnad. Men det blev aldrig så bra som det kan vara på W, trots CSN i fickan hos de flesta. Kvällens behållning var att Gianluca fungerade fläckfritt, och att jag kunde spela Mandys och Booka Shades Body language som sista snabba låt. I övrigt var det en högst ordinär insats, med en del pop, lite motown, en del house, lite big-beat, och faktiskt en del 80-tal. En salig blandning hits helt enkelt. Ungefär kl. 01 dimper detta MMS ner i inkorgen, avsändare Bogdan, vår filmredigerare nere i Belgrad:Fii fan, fhesT asså! pArtyy patty!!! HEEEllllooo! sEnastte fiLmen, knass! DheT e nåt FEL!

Lätt förvirrad skickar jag tillbaka ett koncist:

Vad fan menar du?

Hinner mixa in Block rocking beats med Chemical Brothers i Stirra ner med Timbuk innan han svarar:

De eä nåt feL mä fiLmen! kOlla noGa!!!

Börjar få en malande känsla i magen, och när klockan nåt stängning packar jag hastigt ihop mina saker, och traskar hemåt i rask takt. Vad fasiken menar han, filmen var ju hur bra som helst? Väl hemma öppnar jag upp filmen, men hittar inget särskilt. Inte heller vid andra titten. Men tredje gången förstår jag vad Bogdan menade. Jag tappar hakan fullständigt. Se det skakande materialet själva...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men "John" (om det nu ens är hans riktiga namn) har ju onekligen en hel del att förklara. Vem fan är killen på scen? Har John en okänd tvilling? Eller är det en Johndräkt? Jag fattar ingenting alls...

/Robban

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Whatta F**k

"John Wang, god nog för två..."

11:53 am  
Anonymous Anonymous said...

Det handlar om att kunna vara på flera ställen samtidigt. Flexibilitet, ni vet.

/John

1:22 pm  
Anonymous Anonymous said...

Gillar flickorna det eller?

1:25 pm  
Anonymous Anonymous said...

Personalfesten på Gröna Lund 1999. Då var jag överallt. =) En lokal har fyra hörn ni vet...

4:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Hmm, om nu John är två personer så undrar jag vem av dom som uppdaterar bloggen? Det var ett tag sen...

*otålig kontorsapa*

12:10 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se