Friday, September 21

Walking into the wall

Mjaha jaha.

Gårdagskvällen på ÖG var riktigt jäkla kul, och mr laptop fortsätter att imponera på mig. Att mixa in en önskelåt, under tiden den önskas har fått helt nya proportioner nu. Snabbt in, 30 sekunder ösig refräng, in med nytt, djandets one night stand. Fortfarande är "setet" långt ifrån färdigt, och jag utnyttjar säkerligen bara 20 % av kapaciteten. Potentialen är dock skyhög som ser det, och det enda jag ångrar är varför i helskotta jag inte bytt plattform tidigare.

Ikväll ska jag och John spela tillsammans igen, fast på olika dansgolv. Petter kommer och supportar också. Förhoppningsvis kör han ett par låtar från kommande plattan, God damn it ger helt klart mersmak.

Ciao

Robban

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se