Wednesday, May 9

Premiär 1.1

Yo!

Nyss hemkommen efter en utsökt trevlig 30-års tillställning hos Lisa. Men det är inte om Lisa detta inlägget ska handla om, tråkigt nog, utan om oss själva! För exakt 1 år och 1 dag sedan skapade vi med fumliga fingrar denna bloggen, och skrev ner de första trevande raderna. Mycket är sig likt: John spelade på SjöHOLM uppe i Stockholm, vilket han även ska göra nu till helgen, och denna helgen är det dessutom dags för Wiklundskas traditionella vårfest här i Lund. Inlägget hette Premiär, och vi fick dessutom reda på att "det kommer finnas möjlighet att kommentera våra inlägg". Vilket är otroligt bra att veta. Eller något.

Men nu är det dags att blicka framåt, en förhoppningsvis härlig sommar med mycket sköna spelningar ligger framför oss, och framför mig på skrivbordet ligger två biljetter till Ibiiitha....our lovely island....Avresa 30 juli, hemkomst 8 augusti. Med mig åker Alex, my love and my partner in crime. Eh, det ska bli så GÖTTIGT!
Dessutom börjar det på allvar trilla in riktigt härliga låtar nu, eller vad sägs om Kurd Mavericks senaste dänga Let's work? Härligt beat, även om det stundtals är ruskigt lik The Rub.

Keep it real!

Robban

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jahaja...jag e tydligen "bara" din partner in crime...trodde att jag värmde mer i ditt kalla hjärta men det är lugnt! Iaf så kommer det att bli askul och jag tycker synd om folket som inte följer med...:)
PUSS

5:43 am  
Anonymous Anonymous said...

jahaja...jag e tydligen "bara" din partner in crime...trodde att jag värmde mer i ditt kalla hjärta men det är lugnt! Iaf så kommer det att bli askul och jag tycker synd om folket som inte följer med...:)
PUSS

5:43 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se