Friday, March 23

In da mix

Hallå vänner!

Dags att droppa min första mix här på bloggen. Den är från i lördags då jag spelade på ÖGs. Jag är inte helt bombsäker på klockslagen, men tror den är från 23:30 till 00:30 ungefär. Till skillnad från Robbans mix från samma ställe är väl den här lite mer hiphop- och rnbbetonad, i alla fall i början.

Well, lyssna och njut! ;-)

http://www.zshare.net/audio/070317-ogs-john-wang-mp3.html

Nu är det dags att rulla upp till Helsingborg för att spela på Harrys. Imorgon kör jag klubbgolvet på Ågatan 12 i Karlshamn. Titta gärna förbi!

Bis später,
John

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Göttig mix!

Önskar att jag stod på ditt dansgolv vid mixen mellan "längst fram i taxin" och "Yeah yeah". Inte helt perfekt, men satan vilket gung det blir när bodyrox shuffle-beat kommer in. På det stora en sjukt bra timme! MER plz :P

3:52 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se