Monday, October 8

Smärre fördröjning

AAAAAArrrrgh, jag blir så trött! Här hade jag skrivit klart ett inlägg, men på två snabba musklick försvinner texten med alla fina länkar...

Håhåjaja...

Här är kontentan.

*Copyfokkings remix på Kents Ingenting är sjukt bra electrohouse.
*Plattan Certified Air Raid Material av EdIT är sjukt ball.
*Låten Ce Yeu av Yelle är fantastiskt catchy.
*Will.I.Am samplar friskt från dansmusiken. Ibland kul som med Body Language, och ibland...tja... .
*Re-offensive och Ludomatic med Claes Rosén är suveräna när vintern börjar smyga sig närmre. Fantastiska låtar.
*Zentrix som gör bitpop får mig på ett härligt humör. Låtarna heter livet som riddare, den förtrollade staden och tjänster till höger och vänster. Mycket bra.
*Bodyrox nya singel What planet your on är rätt skön.
*Jag ska inte fylleblogga mer på ett tag.
*Den 25:e oktober smäller det. Be there.

Sådärja, det var alles. Er tur nu lads.

Ps. Först nu inser jag det ironiska i situationen med inlägget. Jag citerar J. Walter Weatherman "And that's why you always leave a note."

/Robban

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag erkänner, jag har inte varit på denna webbsida på länge ... men det var en annan glädje att se det är en så viktig fråga och ignoreras av så många, även professionella. Jag tackar dig för att göra människor mer medvetna om möjliga problem.

6:07 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se