Friday, May 11

Liberal ost

Nyss hemkommen från spelning på Lunds Nation. Under en längre tid har de haft sviktande publiksiffror, men ikväll var det faktiskt godkänt. Sett till mina förväntningar alltså. Hur som helst så tog jag mig i kragen och medförde min kära X5. Tanken när jag tryckte på rec var att producera dryga halvtimman köra bil-musik. And here come the votes from the Uzbeckie jury:

http://www.zshare.net/audio/070510-house-lunds-mp3.html

Inte jättetight. Inte jättebra. Men inte de låtar ni hör på NRJ, P3 eller Radio Liberal i alla fall.
Lyssna och berätta vad ni tycker. Vi har som sagt en kommentarfunktion.

Kvällens bästa:

* "Onsdagshetsen" 30 min in i mixen
* Tjejerna från Lnite; trevliga, snygga och önskade house
* Robbans bil jag lånat för kvällen

Imorgon bitti bär det av till Stockholm för spelningar fredag och lördag på SjöHOLMs jubileumsbal. Ska bli riktigt kul att träffa alla där igen.

Now time for bed.

/John

1 Comments:

Blogger Recordspin said...

Vad fan gör min farsa på bild?

Nice mix! Låtlista?

Robban

9:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se