Monday, July 24

Dagen efter dagen

Sitter på ett trevligt kontor på Östermalmstorg och blickar ut över den vackra huvudstaden. Med min vackra dam bredvid mig leker verkligen livet. Nej, det är inte Recordspin som gjort en skaplig klassresa, utan helt enkelt en kort semester för undertecknad. Jag är alltså i Sthlm fram tills på fredag, och eftersom de senaste dagarna har varit hektiska med mycket spelningar, känns det väldigt skönt med ett kort break. Lördagens spelning på Le Cardinal gick väldigt bra. Det var grymt mycket folk, och sjukt drag på dansgolvet, till en del roliga outsiders. Eller vad sägs om att bränna av This is not Miami av Sander Kleinenberg primitime! Inte illa säger jag iaf, och riktar ett stort tack till Gunnarsson i baren som vågade hetsa mig till att spela den. Kul när grymma nya låtar funkar så bra. Annars var det väl i stort sett som vanligt när det är bra, en fin mix av house, club & rnb/hip hop, där Living on video samt Love sensation stack ut. Tog en del bilder, men kameran strular lite, så kvalitén kanske inte är den bästa. Förhoppningsvis dyker de upp snart.

De 3 i särklass mest efterlängtade låtsläppen just nu:

Chris Lake Feat Laura V - Changes
Soul Avengerz Feat Jazvine - Don't Let The Morning Come
Dynamite - Loving You (White label)

/Robban

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ciao Robban o John!

Nice att jag äntligen hittat till er härliga blogg!

Stötte förresten på din (Robbans) vackra dam på pendeln igår, lika fager som vanligt ;-)

Hoppas jag får möjligheten att dansa när ni spelar nån dag!

Ni rockar...

Kram Tina

11:40 am  
Anonymous Anonymous said...

hej killar...det börjar bli lite tröttsamt detta...vad händer???

1:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

A valuable post on "Dagen efter dagen"

I have used the AV Planners Inc for all "miami av" and their serivice is the best.You can know more about them in http://www.avplannersinc.com/index.php/miami-fl.

Thanks,
jack - miami av

10:28 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se