Monday, May 8

Premiär

Hej!

Nyss hemkommen från en mycket lång helg med spelningar i dagarna tre på reservofficersbal i Stockholm arrangerad av SjöHOLM, skriver jag nu det första inlägget i Recordspins blogg. Den som i det här fallet är jag är John Wang. Jag driver tillsammans med Robert Olofsson DJ-firman Recordspin. I den här bloggen är det tänkt att vi ska skriva ned våra funderingar kring spelningar och det kommer finnas möjlighet att kommentera våra inlägg. Mycket nöje och välkomna till Recordspin!

/John

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej era apor!
Äntligen har ni fattat detta med blogg! Se till nu att hålla den fräsch och annonsera ut era spelningar i tid...vi ses i vimlet..

Kram, er enda groupie,
Alex

11:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

Imponerande!
Jag förväntar mig att ni lägger ut kompletta spellistor, med cuepunkter, EQ-inställningar och allt vad det nu heter så att jag kan bli lika bra som er en vacker dag...

Kram, er enda hängpung,
Hannes

1:51 am  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill bara rekomendera recordspin till alla. Mr Wang förhöjde stämningen till max. Jag kan inte mer än att citera en av de stora jockarna, "clabbe af G", vilken sköning du är Mr Wang.

6:40 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se