Friday, July 20

Erkan

Yo!

Hemkommen från Helsingborg och Hamnkrogen, där jag med rykande färska låtar i bagaget roade mest mig själv, men även en del annat löst folk. Tänker inte ge mig in på någon längre harang, men det var rätt bra med folk, som även var rätt fräscha. Ja, djs får generalisera människor så, fräsch - ofräsch, vilken kategori är DU? Killen som vanligtvis huserar hos intelligensreserven avslöjade sig genom att komma fram och fråga vilken låt jag spelade, när the Policebootleggen stänkte loss som värst. Han tyckte nämligen att det påminde honom om sångaren i Filterfunk...(som gjort en vansinnigt dålig cover på S.O.S). Frågade honom om namnet "Sting" gjorde att någon klocka ringde, men förgäves. Resten av kvällen blev rätt hattigt mixmässigt, då jag hade för mycket nya låtar utan tempo nerskrivet, eller ens namn för den delen, och då blev det lite hej och hå. Ridån går definitivt ner fem minuter innan stängning med det här härliga messet:
"Axwell/Angello/Ingrosso på le Palais i Cannes. We like!"
Oskar...Ständigt denna Oskar...
En grej till, Nelly Furtado och Missy Elliot med Do it är det härligaste jag hört på väldigt länge. Så satans enkelt, och så väldigt väldigt bra.Sleep tight.

Robban

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Bloggtoppen.se